Știm că ești la momentul unei alegeri importante pentru viitorul copilului tău.

Îți mulțumim că alegi să iei în considerare Școala Primară Româno-Finlandeză Sibiu. Pentru noi este o provocare și o responsabilitate pentru care ne pregătim zi de zi.

PROCEDURA DE ÎNSCRIERE LA SFSB

1. COMPLETAREA ȘI DEPUNEREA UNERI CERERI DE ÎNSCRIERE LA SECRETARIATUL SFSB, PERSONAL (program SECRETARIAT: zilnic între orele 1200 și 1400) SAU PRIN E-MAIL LA ADRESA: inscrieri@sfsb.ro

Descarcă aici cererea de înscriere (708 KB).

2. ÎNTÂLNIRE CU ECHIPA ȘCOLII

În urma depunerii cererii de înscriere veți fi programați la o întâlnire. Întâlnirea durează între 30 de minute și o oră la care vor lua parte copiii care se vor înscrie, ambii părinți sau tutori legal (dupa caz), managerul de proiect al SFSB și/sau directorul executiv al Fundației Didactica, și psihologul SFSB.

În cadrul întâlnirii:

  • vom face cunoștință și îl veți prezenta pe copilul dumneavoastră
  • ne veți comunica așteptările în privința școlii
  • vom clarifica aspecte care țin de principiile și metodologia finlandeză, precum și modul de aplicare într-o școală românească
  • vom comunica informații importante legate de funcționarea instituției și detalii ale relației contractuale (aspecte financiare, organizatorice)
  • vom răspunde la eventuale întrebări și vă vom asigura de valoarea parteneriatului cu școala noastră, în beneficiul copilului
  • vom realiza un prim profil psihosomatic al copilului ca bază de construcție și dezvoltare a parcursului educațional individual
  • ne vom asigura că înțelegeți și vă puteți asuma implicarea familiei în colaborarea cu echipa școlii

Copii vor petrece aprox. 30 de minute cu psihologul SFSB, care va realiza un profil psihosomatic al fiecăruia în parte. Acest profil este necesar pentru a ne putea pregăti activitatea în acord cu caracteristicile individuale ale copiilor care vor începe școala în septembrie și nu este un test eliminatoriu. Prin trimiterea fișei de înscriere vă dați acordul explicit pentru realizarea acestui profil.

Dacă este necesar, comisia de admitere va organiza și o a doua întâlnire, în grup, pentru a evalua gradul de dezvoltare socială a copiilor. Evaluarea se face după următoarele criterii:

  • părinţii să cunoască principiile educației finlandeze, precum și normele și regulile școlii şi să aleagă școala noastră în cunoştinţă de cauză;
  • copiii cadrelor didactice din SFSB au prioritate;

* În cazul copiilor cu cerințe educaționale speciale, decizia este luată de consiliul de administrație al școlii, având următoarele criterii de admitere:

  • evaluarea gradului de suport educațional special care trebuie acordat copilului;
  • existența personalului calificat de însoțire;

* NOTĂ: Înscrierile se fac în funcție de locurile disponibile.

3. COMUNICAREA DE CĂTRE SFSB A DECIZIEI DE ADMITERE.

4. ÎNTOCMIREA DOSARULUI COPILULUI. 

Acte necesare:

  • Acte identitate părinți (original și copie)
  • Certificat de naștere copil (original și copie)
  • Adeverință medicală (medicul de familie)
  • Aviz cu vaccinurile primite
  • Aviz dezvoltare psiho-somatică (în cazul în care copilul nu împlinește 6 ani până la data de 31 august)

5. SEMNAREA CONTRACTULUI DE ȘCOLARIZARE.

6. ÎNSCRIEREA ÎN REGISTRUL MATRICOL.

ÎNSCRIEREA UNUI COPIL SE POATE FACE ORICÂND, ATÂTA TIMP CÂT EXISTĂ LOCURI DISPONIBILE

TAXE SFSB

Taxa de educație/școlarizare este de 12 100 lei/an și include programul școlar, activitățile de club și masa de prânz. Aceasta poate fi achitată:

  • Integral până la data 1 septembrie
  • În trei rate, respectiv 4100 lei până la 01.09, 4000 lei până la 05.01, 4000 lei până la 01.04

O taxă de înscriere de 4000 RON va fi percepută la înscriere și va fi dedusă integral din ultima rată.

Alte servicii cu plată

  • 325 lei (taxă lunară) pentru supraveghere după-amiază, pentru programul prelungit (după ora 14, pâna la ora 18)
  • taxa pentru discipline extracurriculare la cererea părinților (în funcție de oferta organizatorului de activitate)

Taxele se vor achita până în data de 10 a lunii în curs.

Precizări:

1. Cheltuielile pentru manuale, caiete speciale, rechizite, excursii, tabere, echipament sportiv etc., vor fi efectuate separat de către părinți și vor fi stabilite la începutul anului școlar și pe parcursul acestuia în funcție de situație.

2. Având în vedere că activitatea didactică se desfășoară indiferent de numărul de elevi prezenți, suma de 12.100 lei este fixă și se achită conform graficului agreat prin contract. Pentru celelalte servicii (supraveghere, activități extracurriculare) scutiri de plată vor fi acceptate doar în caz de absenţă motivată a copilului pentru minim 5 zile de activitate consecutiv, în urma cererii scrise din partea părintelui (se va completa formularul tip).

3. Pentru familiile care au doi sau mai multi copii în școală în acelasi timp, taxa de educație/școlarizare se plăteşte integral pentru primul copil, iar pentru al doilea și al treilea copil se acordă o reducere de 10%, iar pentru al patrulea și următorii se acordă o reducere de 20% (pentru celelalte servicii nu se oferă reducere).